Gyllene dagar och svenska flaggans dag

       

Åh vad jag älskar sommar och värmen. En helt underbar vecka har det varit med bad och en massa sol, ljummna kvällar och ljusa nätter. Den svenska sommaren är bla det bästa som finns anser jag och det är inte mycket som slår den. Igår var det vår nationaldag och jag sjöng stolt vår national sång tillsammans med en av min bästa vänner. Vi ska vara så stolta över vårt rike Sverige, även om det är mycket som man kan tycka är knas behöver vi svenskar få enas under den svenska flaggan sjunga och vara stolta!

Mina dagar har varit lättare att leva den senaste veckan. De har liksom börjat bubbla fram lite lycka mitt i allt svårt och jobbigt.  Jag tog med mig min kamera en kväll och fick riktigt fina bilder i det gyllene kvällljuset. Barnen var med och njöt av att både fota och bli fotade. Hmm undrar vad de har fått det ifrån?
Fick även själv leka modell igår för en tidning som ska släppas i slutet av denna månad. Otroligt duktig fotograf, stylist och vackra modeller gjorde en fulländad dag. Få se hur resultatet blev snart...
Härligt att få må lite bättre igen, tar med mig dessa gyllene dagar och spar undan dem i min goda minnesbank ;)...







Kommentarer
Postat av: Zarah

Jättetjusigt foto! Du skulle kunna göra det till en tavla! Man riktigt sugs in i bilden när man tittar på den en stund. Mycket, mycket fint!



Ja, Sverige är ett mycket bra land... men som du skriver, bra kan alltid bli bättre! Kul att du mår litet bättre igen.

2011-06-08 @ 10:56:58
URL: http://verandan.svenskablogg.se/
Postat av: Linnea

Tack Zarah, ja den måste nog förstoras. tar lite i taget så blir det nog bra ;).. Hoppas att du får en fin helg..

2011-06-09 @ 12:22:48
URL: http://enstundilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0