Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min blogg.
En stund i livet är en blogg som handlar om just stunder i livet där jag befinner mig. Jag är en tre barns mamma,  med en lång tids deprission ,nyligen skild och som har precis blivit av med jobbet. Alltså detta är ingen blogg om rosa skimmrande moln eller fluffiga saker. Inte heller om hur man är mitt i sin karriär eller hur fantastiskt bra allt är. Utan en blogg där min verklighet speglas och där jag gör djup dyk in i mig själv. Men du kan vara lugn det finns mycket humor och glädje med, det trötta och tragiska är bara en del. Det finns stunder och ögonblick som jag känner lycka och dagar där det är fantastiskt att få uppleva tro inget annat. Men livspusslets mönster är inte alltid lätt att lägga och få det att passa in i nuet är för mig en gåta.
Hoppas att ni känner igen er i något av det jag skriver!
Lev fullt ut idag!

Linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att skriva utifrån det verkliga livet e det garanterat många som inte vågar.Dom vågar inte bryta isen o visa den verkliga sidan.Ångest,depprission o problem e inget man snackar om!!!

Det e "tabu"

Men du visar en styrka som ingen annan jag känner.Du e min förebild o en jag håller närmast hjärtat.

Jag kommer alltid finnas för dig!!

Du vet vem som skriver detta.

kärlek

2011-04-03 @ 15:49:42
Postat av: Anonym

<3 tack Fina! En sann kämpe bor i oss alla..

2011-04-03 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0